fredag 25. januar 2013

Fredagsrengjøring....

Foto.Helge Eek
Nå er det Fredag og i gamledager var det da man vasket huset. Jeg har liksom aldri kommet inn i den rytmen, men vasker litt etter humør og behov. Med funky musikk på radio, og mye energi  deler vi på vaskejobben her.
Foto: Helge Eek
Norgesglass har nesten blitt mitt varemerke og det kan brukes til det meste, som her til oppvaskkost og oppbevaring av skrubber. For viderekommende kan dere se i boken min  Sjarmerende JUL hvordan man lager pumpeflaske av Norgesglass.
 

4 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Herlig! Så genial det glasset mes såpe pumpa var!!!
Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!!
Klem fra Julie :-)

Hilsen Bodil F.T. sa...

Smart den ideen med pumpesåpe på norgesglass, men jeg tror jeg vil ha pumpen litt på den ene siden slik at det blir lettere å nå tak i såpen... Er det dumt?

Fågel Blå sa...

Härliga bilder Norge glasen är så fina!
Önskar dej en fin Helg
Klem Kathrine

Felisol sa...

Jeg rydder og vasker før hjemmehjelpen kommer. Det funker det også. Min mor gjorde lørdagsrent.I gamle dager, helt fram til syttitallet gikk barn på skolen og voksne på kontoret om lørdagen også. Husmoren gjorde lørdagsrent, og det ble gjort grundig :)
Har tatt mine nNorgesglass i bruk etterhvert. Gode minner og veldig dekorative.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin