onsdag 31. desember 2008

Takk for alle hyggelige og positive kommentarer til boken. Det blir mulig å få kjøpt boken her på bloggen for de som ønsker en personlig hilsen fra forfatteren, eller i Bokklubben Kunst og interiør, Bokkilden, Bokhandel, og i ledende Interiørbutikker...håper der finnes en nær deg.
Med gjenbruk kan du gi interiøret en helt personlig stil som du er alene om, hva med en kurv som blir til en lampeskjerm?
Du er velkommen til å la deg inspirere av våre ideér i boken Sjarmerende Gjenbruk.


20 kommentarer:

Josefine sa...

Hei.. det var kjekt! Alltid ekstra hyggelig med en personlig hilsen i boken. Da skal jeg kjøpe den hos deg så snart den kommer. Stilig bilde du har her.. og igjen..et riktig GODT NYTTÅR!! Klem fra Josefine

Mitt hvite hus sa...

Så klart jeg vil ha en personlig hilsen i bokenO=)

Ønsker deg og dine Et Ritkig Godtt Nytt År=)

Klem Kerstin

Julies sa...

Jeg gleder meg !

Anonym sa...

Hei Ellen
Tenk at boka vår er snart på alles lepper...klem Hanna

Anonym sa...

Hei

Fridashus sa...

Lykke til med boksalget:o)Det er flott at du oppfordrer til gjenbruk;o)

Godt nytt år til deg og dine!

Klem

Veronica's hus sa...

Wow så spennende!

Gleder meg!

Lykke tl og godt nytt år!

klem

Metteflette sa...

Hei kjære Ellen! Først og fremst, tusen takk for koselige kommentarer fra deg! Så koselig blogg du har!!!! Helt i min gate. Er jo en sånn "gjør det selv" jente selv. Masse lykke til med boksalget. Spørs om den ikke havner i bokhylla mi ja :-) Den ideen på bildet med kurv som lampeskjerm er jo bare helt fantastisk! Godt nyttår til deg og dine! Klem fra Mette

Anonym sa...

Herlig :) Den så veldig fristende ut!!!
Gleder meg virkelig til den kommer ut. Kurven som er blitt til lampeskjerm er jo helt fantastisk; ja den var ny for meg...
LYKKE TIL!

Anonym sa...

Hei Ellen.

Bestiller herved 1 stk bok. Du må bare si i fra når den er klar.

Herlig lampeskjerm :o)) den er nå klippet inn i min elektroniske Idèbok..

Ha en riktig flott feiring i dag og Godt Nytt År.

God nyttårsklem fra meg

Dagny- Heim sa...

Den boka må eg ha, og sjølvsagt med personleg helsing! GLER MEG! Kan nesten ikkje vente.

Varm og god nyttårsklem :-)

☆Therese sa...

Gleder meg til boka kommer, så spennende !!!

Ønsker deg og dine en flott feiring i dag og et riktig godt nytt år!
Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Grattis med boken !! Gleder meg :)) Hvordan kan jeg få solgt denne gjennom butikken min ???? klem og riktig Godt Nyttår .

anneskreative sa...

Hei,,,,og godt nytt år,,,,
Så spennende med nye bok,,,,liker slike bøker veldig godt.
Bøker som inspirerer til kreativitet og som pirrer fantasien,,,,
Gleder meg til og se.
Lykke til
Anne

Anonym sa...

I wish you a happy new year
Hugs Tanja

Charlotte sa...

Inspirerende blogg! Lykke til med boken, gleder meg til å se:)

ENGEL sa...

takk for kommentar hos meg!det var koselig!flott blogg du har!skal lese mer når jeg får tid!
godt nyttår!klæm

Cathrines blogg sa...

Å, så utrolig koselig å få hilsen på bloggen min :o)
Nå er jeg også blandt dem som gleder seg til en ny bok!!!
klemklem

H elle K sa...

Hei Ellen, godt nytt år, og ja jeg er også spent på boken din. Ringer deg en dag til uka, har fremdeles besøk av sønnen min og barne barnet, så dagene flyr av sted. Er ikke tid til mye annet. Klem Kristin

HildeS sa...

Denne boken kunne jeg også tenke meg ja.. Herlig med masse nye ideer..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin