onsdag 30. april 2014

Tilbake etter en laaang bloggpause....

 
Jeg har hatt en laaang bloggpause, og det har gått fra julestemning til vårstemning uten at det har skjedd noe på bloggen. Nå er lysten og inspirasjonene tilbake og jeg gleder meg til å komme i gang igjen.
Det er vel på tide å ta fram hageputene og kose seg med en god bok i hamocken. Dette er min hamok hvor jeg har laget tak av gamle striesekker og puter av postsekker. Blomkarsen er plantet i en vinballongstativ og bordet er laget av et brett og et gammelt understell jeg fant på en gjenbruksstasjon.


6 kommentarer:

Anette Krogh Pedersen sa...

Hvor ser den fin og indbydende ud. Drømmer mig straks tilbage til min barndom, hvor både mine forældre og min mormor havde en hængesofa. Elskede at sidde der og gynge.
Knus

Anonym sa...

Hva har du plantet i oppi vinballongen? Jeg har en som er brukt til granbar og lysslynge ute til jul. Rustete og stygg blitt. Lurte på å sette den opp ned og la slyngplante krype oppover den, men dette var også et fint alternativ.

Brocante sa...

Hei - og så bra du er tilbake! Har savnet alle dine koselige gjenbrukstips forresten!

silk trees sa...

Jeg liker denne bloggen. Dette er meget godt presentert for oss. Jeg må si at du gjorde en god jobb her....

Litt gammelt og litt nytt. sa...

Hei

Fint at du er tilbake, kjenner på selv det med inspirasjon og lyst ;)
Har forresten kjøpt din siste bok sjarmerende gjenbruk, jeg elsker stilen og finner masse inspirasjon til å bruke gammelt opp igjen. Herlig og morsomt!

Felisol sa...

Jeg elsker dine mange sprelske gjenbrukstips. Det er ny vri på gamle ideer. Blir inspirert hver gang jeg er innom bloggen din. Takk for alt du deler.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin