fredag 4. mai 2012

Paradehuset.....

For alle som skal nyte våren i Danmark anbefaler jeg et besøk hos Stig og Greg i Paradehuset. De forvalter et fantastisk orangeri, gartnerbolig og hage på Gisselfeldt kloster.
I orangeriet finnes nydelige Orkideer, Appelsiner, Sitroner og andre eksotiske vekster.
Stig og Greg lager de mest fantastiske stilleben, og de viser en varme og omsorg for sine gjester som jeg håper flere av dere får oppleve.
For  å besøke paradehuset og se  sommerprogramet, besøk hjemmesiden: http://www.paradehuset.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=31&lang=da





 God helg
Klem....Ellen!!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så heldig at bo tæt på Paradehuset og hvert år besøger vi Stig og Greg. Jeg kan varmt anbefale at besøge stedet. Vi går gerne en times tid i parken, besøger Paradehuset og slutter af i den lille restaurant og får en bid mad. Det er altid en skøn heldagstur.
Hilsen Fra
Lina

Haviken gård sa...

Hei Ellen.

Her så det koselig ut :O)
Ønsker deg og dine en herlig helg .O)

Cos Lisa

White Butterfly sa...

wonderful Pictures.. the last is my favorite..wonderful place to read a book

have a nice weekend

regards Nadine

liven sa...

Takk for tips Ellen :)

TonstadTunet sa...

Oi, dit vil jeg også!
Kjempefint der.
Ei god helg ønskes deg!

Liv Myredal sa...

Det er så gøy å følge bloggen din. Inspirerende for en som også driver med gjenbruk om enn på en annen måte :)) Liv

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin