fredag 6. april 2012

God Påske....

Herlig med noen fri dager, her har det vært så travelt i det siste med påskefotografering og  flere artikler som skal skrives ferdig. Bildene som jeg viser på bloggen denne gangen har jeg ikke laget selv, men lånt fra noen dyktige bloggere som jeg liker godt.
Jeg liker jo godt å leke med gamle grytekluter og kjøkkenredskap, og her er det en som virkelig har laget et morsomt og inspirerende bilde...helt i min stil.
For dere som har begynt å planlegge sommerens uterom er det  tips og inspirasjon å finne i boken min Sjarmerende UTEROM.
God påske!!

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig en Glad Påsk
Kramar
AnnaMaria

Yvonne sa...

så fine påskeegg!!

Puumuli sa...

Glad påsk!

Kram
Sari från Puumuli

Liv Myredal sa...

Utrolig inspirerende å følge bloggen din og bøkene er kjempeflotte.

Barnelykke sa...

Skal anskaffe meg boken - gleder meg til å bla i den. "Sjarmerende gjenbruk" blir stadig bladd i av meg, masse herligheter!

Birte

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin