onsdag 6. august 2008

Krukkegården i Drøbak











På vei hjem fra Drøbak i går, stoppet jeg på Krukkegården og kjøpte noen roser. Der har de mye fint i hagedesign. Jeg liker godt de italienske lyst brente krukkene. Roser og Hortensia som er på hell har en utrolig vakker patina. Jeg liker dem nesten bedre nå, enn når de er helt nyutsprungne.
Det er morsomt å ta bilder når motivene formelig står i kø og venter .
Krukkegården er absolutt et "must" for haveinteresserte.
Her har det regnet i dag, og jeg har brukt dagen ved symaskin, og laget puter, barnekjoler, og annet "stash" som jeg skal bruke i en artikkel om prinsesser og sommer.




6 kommentarer:

krinkelkroken sa...

Det ser ut som en butikk etter min smak, så fristende, bare synd jeg bor så langt unna...kanskje neste sommer;)

Liker så godt de rustne kronene!
ha en fin kveld:)

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder...
Skulle gjerne vært innom jeg og, men det må da ble en gang jeg er østover...

Ha en fin kveld

Viola sa...

Hejsan, skulle gärna göra ett besök där, ser underbart ut, Ha en bra kväll, Viola

Mitt hvite hus sa...

Det dukker stadig opp nye butikker en så gjerne ville ha besøkt. men dette blir jo alt for langt vet du;O=)Men en gang kanksje. Elsker det rustne, så de kronene falt helt i min smak:=)

Klem :O=)

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Så nydelige krukker og blomster ! Og herlig utekjøkken du har fått deg, du kan virkelig styling og interiør altså !!

Mitt hvite hus sa...

Hei:=)
Inne hos meg ligger det to awarder som jeg gjerne vil gi deg. Din blogg falt jeg for med en gang jeg så den . Liker stilen din og at du har sans for gjenbruk. Du klarer å skape fineste ting av gamle. Digger det .=)
Klem =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin