lørdag 23. mars 2013

Påsken på hytta ved sjøen....

Hva med å male den gamle jernsengen kanarifugl gul.....jeg har en på sommerhuset som kanskje skifter farge.
Jeg skal sammen med Fotograf Helge lage en retro sommerhus reportasje fra vår gamle hytte. Påsken skal derfor brukes til å tenke, male og style sommerhuset.
Jeg har funnet noen gode ideer på pinterest som jeg synes fanger den herlige 50 og 60 -talls stilen som passer til vår hytte.Det blir ikke totalrenovering, men litt maling og nye tekstiler. Kjøkkenet skal få ny innredning og soverommet kanskje en ny tapet. Utekjøkkenet må også gjennomgå noen forandringer...dette blir morsomt. Jeg får hjelp av min datter som går på idefagskolen og har mange nye og unge ideer.
 
 


7 kommentarer:

Sommerhusstil sa...

Såååå flotte billeder :O) Klem Betina

mali-mo sa...

Herlig fargefriskt. Vi har sukkertøyshyttestil i sommerannekset vårt også ;) God påske!

Brocante sa...

Kommer til å bli topp! Du har verdens morsomste jobb!

Landcharm sa...

Stilig! Ønsker deg en god påske!

helle sa...

Gul er en dejlig påskefarve, hvorfor ikke male sengen?

Ønsker dig en fin påske!
Klem Helle

Kaylovesvintage sa...

looks so happy and colorful

enjoy your easter break

Litt gammelt og litt nytt. sa...

Venter spent på bider fra ditt 50-tallshus, har et selv og vil gjerne ha litt inspirasjon ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin