lørdag 7. mai 2011

Hyggelig møte med bloggere.....

Sjarmerende UTEROM har fått fine anmeldelser både i Vakre Hjem og interiør og i Bonytt. Det er alltid hyggelig når boken  blir så positivt mottatt.
Foto:Vakre hjem og interiør
Boklanseringen hos Inger på Havnås gamle skole gikk over all forventning, det kom mange interesserte og koselige damer som ville høre om Sjarmerende UTEROM. Spesielt hyggelig var det for meg å møte Mia og Eva bak bloggene  http://miaslandliv.blogspot.com/ og http://eva-i-landcharm.blogspot.com/ . De er kreative og dyktige bloggere som er til stor inspirasjon for meg.......jeg håper vi  møtes igjen snart.
Kos dere i vårsola!!

6 kommentarer:

Puumuli sa...

Så trevligt att höra om den lyckade boklanseringen! Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

Nostalgia sa...

Så koselig :-) Boken din tar jeg frem igjen og igjen og koser meg med den.

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

Sivs hus sa...

Hei, Boken er super - har laget omtale:-) klem Siv

Josefine sa...

Heisan Ellen..

Gratulerer med den fine reklamen, så den i bladet...helt supert:)
Det må jo ha vært ekstra hyggelig og møte sånne flotte og kreative damer!

Regner med du koser deg både i hagen og i drivhuset i dette flotte været. Hos oss har sommeren kommet, vi har vært og jobbet i hagen i hele dag:)

Ønsker dere flotte hagedager fremover, så snakkes vi snart!

Stor klem

Anonym sa...

Ja dette var nok kjempekoselig!
Gleder meg på dine vegne over at det går så bra med bøkene dine!
Kjempeflott! Gleder meg til jeg kan sette meg ned selv å nyte denne boken også!
klem fra Laila

Mia sa...

Hei hei Ellen! Og takk for sist! Det var virkelig stas å (endelig!) møte deg. Jeg håper virkelig det ikke blir siste gang! Vi må da ta en tur til dine trakter til sommeren.

Klem Mia

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin