tirsdag 15. mars 2011

Sjarmerende UTEROM kommer snart.....

Foto:helge Eek
Nå er det ikke lenge før jeg har Sjarmerende UTEROM i hånda, det er alltid spennende å vente på en ny bok. Å lage en bok er en lang prosess, med  kreative og morsomme arbeidsdager. Fotograf Helge Eek og jeg  har besøkt mange hyggelige hager og uterom i forbindelse med fotograferingen, og jeg vil takke alle som velvillig tok oss så godt imot.
Mens jeg venter på Sjarmerende UTEROM drømmer jeg meg tilbake til sommeren med laaange solfylte dager som ofte ble avsluttet med et herlig fotbad og en god bok i denne stolen.

18 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Spennede med nye bøker, og denne høres helt topp ut!
Flotte bilder,gleder meg også masse til varmere dager...-11 grader i morres:( men nå skinner sola over det snøhvite landskapet, så jeg skal nyte dagen:))

Kos deg masse, og en flott dag til deg!

Hulda sa...

Herlig bilde! Så avslappende å sitte der. Gleder meg også til boken!

(eddas) sa...

Spennende spennende:)
klemklem

Anita sa...

Oh Ellen! A new book! How wonderful!!! Do you already know if there will be a German version soon, too?

Congratulations!
Warm wishes from Germany
Anita

Fossestua sa...

Gratulere så mye med den nye boken :) Gleder meg jeg også til den kommer :) Er sikker på at den er kjempefin!
Herlig sommerbilde du viser :)
Klem fra Lise

Fågel Blå sa...

Åhhh så spännande!!!
Kram kathrine

irene sa...

Gleder meg veldig till den fine boken! For det vet jeg att den blir!

klem Irene

idémakeriet sa...

Nej men gumman vad du är flitig, redan en ny bok!
Spännande kan jag tänka mig att se den på tryck.
Ha det så bra idag.
Kram gerda

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så spennende da! og så flott bilde av den røde stolen!!

Anette Willemine sa...

Gleder meg til den kommer!

Ha en fin ettermiddag!

Anette Willemine :)

Viola sa...

Väntar precis som du....ska bli så roligt att få läsa den och den kommer säkert att bli lika underbar som de andra, ha en skön kväll, klemmer

H elle K sa...

Herlig, det blir spennende!! Herlig bilde. Sees vi snart ?? Klem

Grip dagen sa...

Jeg har allerede dratt frem solstolen på terrassen. Idag tenkte jeg å sitte ute i vårsola for å samle nye fregner.
Men du verden så kaldt... Selv med pledd over knærne og gode klær.
Best å komme seg innendørs igjen.
Vårlig hilsen Marit

Crinoline sa...

Skal bli spennende å se boken,Ellen.Jeg trenger tips til uterom.Klem

Elin sa...

Hej!
Det ska bli spännande att se och läsa den nya boken.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Anonym sa...

Det skal bli spennende å se i den når den kommer, gleder meg:)
Trenger mange tips nå som det snart er tid for hage igjen:)

Klem Anita

Pia sa...

Jag väntar sååååå!!! Ser lovande ut!

Kram!!!
-Pia-

Made by Ina sa...

Gud så spännande!!

Kram Marina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin