fredag 13. februar 2009

Hyggelig lunch i Engelsviken...

Bilder fra butikken og hjemmet til Kristin i Engelsviken
Jeg anbefaler alle et besøk i den sjarmerende uthusbutikken HelleK.






Jeg har tilbrakt en veldig hyggelig dag hos Kristin i Engelsviken.Hun har et naturlig kokketalent og disket opp med en utrolig lekker kyllingsalat med deilig dressing og oliven.
Vi skravlet og hygget oss som bare "jenter"kan, lunchen gikk sååå fort og ideene satt løst.

Kristin driver en liten og koselig butikk i uthuset sitt.Der selger hun alt vi jenter trenger for å gjøre det koselig rundt oss. Hun har en stilsikker smak, hun er opptatt av gjenbruk, og hun blander brukt og nytt i en morsom mix.
Morsom gjenbruksidee, la en gammel smijernslampe bli et stativ til lykter.
Kristins utebord laget av grove gamle bjelker fra en låve...det er et fellesprosjekt hvor hunog mannenhar samarbeidet om utformingen av bordet.
Grenkrans og skøyter er en fine å dekorere ute med i vinter.

Kristins hyggelige stue med gamle møbler i ny design....

15 kommentarer:

Brocante sa...

Forstår at jeg må finne ut hvor Engelsviken er..... Høres ut som et trivelig sted - du har jo så fine bilder derfra også! Ha en fin helg.

Victoria sa...

Å du er så flink Ellen! :)
Måtte jo selvfølgelig skrive en liten sak på min blogg.

Mitt hvite hus sa...

Ja jeg har fulgt bloggen hennes en stund. Skulle gjerne vært innom på besøk når jeg er på den siden. klemO=)

H elle K sa...

Hei Ellen

Så fine bilder, blir helt matt jeg....Det var så koselig idag, vi må snart gjøre det igjen... Tusen takk for at du gir meg så mye reklame, mannen min sa bare Wov.... Du er så flink... Ha en kjempe fin valentins dag i morgen å kos dere.. Sees... STOR KLEM fra meg...

Glitter och Marsipan sa...

Hej,ja det ser verkligen fint ut.
Förstår att du hade trevligt där.
Önskar dej en trevlig helg.
kram kram Anette

My home is my Castle sa...

Ja her var det mange flotte bilder :)
Har du linken til henne, for her har jeg virkelig lyst til å inn på et lite besøk :)

Klem,Kari

Maliva`s verden sa...

Oh kan tenke meg du koste deg der ja....nydelig hjem og spesielt gøy når hun blander gjenbruk med nytt:O)Fortsatt en fin helg til deg fra Maliva

heavenandearth sa...

Hejsan!!

Vilka vackra och stämningsfulla bilder du visar! Så vackert!

Ha en härlig Valentin Dag!

Klem! Iréne

Sivs hus sa...

Hei, Ja dit skal jeg en helg de har oppe. Har igjen blitt inspirert av deres flotte bok og laget meg en flott englelykt. Takk for vakker bok:-) God søndag fra Siv

home 4us sa...

Vakre bilder du viser!

Anonym sa...

Så koselige bilder :)
Nå har jeg akkurat bestilt boken deres og gleder meg utrolig til den kommer.
Ha ei fin, fin uke.
hilsen fra Agathe

Viola sa...

Vilket underbart hem du har vistats i så vckert och vilken fin butik, skulle jag gärna besöka, är just nu i Spanien och tar igen mig efter mycket jobb, vet inte om du varit inne och prövat lyckan på min konkurrense, butiken fyller ju 1 år och om du inte varit där så gå in och ta enj lott, ha det gott, klem VIOLA

Marianne sa...

Nydelig sted! Har jobbet på skolen der ute, jeg. Savner stedet, sjølukta, skogen og de trivelige menneskene : )

Bitteliten sa...

Her var det mye vakkert! Definitivt et mål neste gang jeg er der...

ST sa...

utrolig spennende blogg,takk for hyggelig kommentar:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin