torsdag 18. desember 2008

Tusen takk for denne utmerkelsen Dagny, og nå har jeg knekt koden med å overføre "awarder " til bloggen min....
Og denne teksten fulgte med:
Denne bloggen investerer i og tror på nærhet. Nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og hensikten er å finne, og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndet til disse utmerkelsene er kuttet, vil enda flere vennskap forplante seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til 8 bloggere - som igjen må velge nye 8 blogger - inkluder denne teksten på utmerkelsen deres. TUSEN TAKK for at DU er DEG.......
Denne utmerkelsen sender jeg videre til : Mias re-seil, Josefines verden, A-mora, Fru fryds gleder, Aases fantastiske verden, HelleK tid for harmoni, Drømmen om en eplehage, Brocante.

3 kommentarer:

Mia sa...

Grattis med award! Det er alltid hyggelig med en slik oppmerksomhet, ikke sant!

Så morsomt det var her hos deg med adventskalender og det hele. Masse vakre bilder med flotte idéer til pynt og hygge. En glede å besøke og å la seg inspireres av.

Anne sa...

Gratulerer med utmerkelser, deg vel fortjent vet du :-)

Jeg har mer enn nok med å kose meg med de vakre bildene under her jeg... drømme drømme...

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med en velfortjent award=)

Nyter hvert bilde på bloggen din=)
Klem Kerstin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin